Barna Centre

Barna Centre

Juguem a les places del Gòtic!

· ¿Cuándo? Del 28 de julio al 28 de septiembre de 2025

Juguem a les Places proposa actuacions específiques que potencien l'espai públic com a espai educador i afavoridor del desenvolupament integral i saludable dels infants i adolescents de la ciutat.

Alguns d'aquests espais s'obren com a part de l'estratègia municipal per aprofundir en la gestió turística mitjançant els Espais de Gran Afluència (EGA) amb el principal objectiu de preservar els usos veïnals de determinades zones de la ciutat.

Per avançar en la ciutat jugable, el programa Juguem a les Places estimula el joc a l'espai públic. Ho fa a l'aire lliure, en diferents places durant el bon temps, i a través de propostes diverses de dinamització del joc i l'activitat lúdica per als nens i nenes.

Plaça reial

  • Els dissabtes 30 d’agost i 6 de setembre, de 18 a 21 h
  • Dissabtes a partir del 13 de setembre, de 16.30 a 19.30 h 

Plaça Vila de Madrid

  • Plaça Vila de Madrid - Dilluns de 18:30 a 20:30h Del 28 de juliol al 5 de setembre

 

Nuestros comercios asociados

Machiroku
Tomás Colomer
Chocolat-Box
Santa Gloria
Moda Rosa (Art. flamenco y fiestas)
Sombrerería Mil
Brandy Melville
Cargando...
x
X